sobota, 17 marca 2018

Fioletowy box z niespodziankę na 40-stkę

Ktoś kiedyś powiedział
"to nie wiek mówi ile masz lat, 
ale Twoje podejście do życia" 
Niemniej jednak okrągłe 40-ste urodziny należy odpowiednio uczcić. 
Moja propozycja na papierową formę życzeń to fioletowy, ukwiecony exploding box.
(Bo która z nas, kobiet nie kocha kwiatów?)
Ścianki boxa symbolizują kobiecość i "promilowe" świętowanie jubileuszu.
Na  środku boxa Jubilatka znajdzie w pudełeczku skrytą niespodziankę. 










Mam nadzieję, że box spodoba się Justynie. 

Do boxa wykorzystałam fioletowy GoatBox, kwiaty WildOrchidCrafts oraz mojej produkcji z foamiranu, a także fioletowy sznurek, dlatego zgłaszam pracę na #5wyzwanie  Craft Corner MARCOWE BINGO i wybieram BOX, KWIATY, SZNUREK.








10 komentarzy :

  1. Fantastyczny box! Zdecydowanie skradnie serce Jubilatce. Dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny! Dziękuję za udział w wyzwaniu CraftCorner :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny box!!! Dziękujemy za udział w naszej zabawie bingo na CraftCorner ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny box. Dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftCorner. Agnieszka DT

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft O’Clock!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zestawienie kolorystyczne - całość pięknie się prezentuje. Pozdrawiam.
    A co do Twojego pytania odnośnie wykorzystanego przeze mnie folderu do embosingu to zakupiłam go na Ali.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 unana , Blogger