wtorek, 20 marca 2018

Mixmediowe jajo

Bardzo podobają mi się mixmediowe prace, ale do tej pory nie wiedziałam jak je "ugryźć".
Postanowiłam spróbować swoich sił i wykorzystując moje przydasie stworzyłam pastelowe mixmediowe jajo. 

Jajo najpierw potraktowałam farbami akrylowymi i preparatem do spękań. Na tak przygotowanej bazie umieściłam dekoracje. Pastelowe kwiaty skusiły nawet ptaszki, które także przysiadły na jajku, pragnąc przywołać tak wyczekiwaną przez nas wiosnę. 


  




Pracę zgłaszam na wyzwania:






10 komentarzy :

  1. Bardzo efektowy zestaw kolorów, pięknie ułożona kompozycja - całość wyszła rewelacyjnie. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Zielonych Kotów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie 'ugryziony' temat mediowania :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Przyda Się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Rewelacyjny efekt! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Przyda Się! Pozdrawiam -Gosia*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała pierwsza mediowa próba! Piękna ozdoba.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne spękania , ciekawe połączenie kolorów. Dziękujemy za udział w wyzwaniu DT Zielone Koty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okazuje się, że mediowanie wcale nie jest takie trudne :) i sprawia dużo radości ;)

      Usuń

Copyright © 2014 unana , Blogger